Takarítás leszokni a dohányzásról, Eszköz a tüdő tisztításához a dohányzás után. 5 tipp a tüdőfunkció helyreállításához

takarítás leszokni a dohányzásról

takarítás leszokni a dohányzásról

Cigarettafüst közömbösítése Egy előző írásban már szó volt a dohányosokról és a dohányzásról a hamutartó tisztítása kapcsán. Másik fő kérdés a dohányzással kapcsolatban a füst közömbösítése.

Sok mindent mondhatnánk a dohányzásról, de nem szeretnénk.

A dohányfüst nem kellemes, és ebben még a dohányosok is egyetértenek, így a sok szellőztetés mellett kell tennünk néhány dolgot. Sajnos, maradéktalanul nem lehet eltüntetni egy zárt helyiségből a dohányzás nyomait.

Szokj le a dohányzásról egy óra alatt! (Hipnózis)

Első ránézésre meg lehet állapítani, ha egy helyiségben gyakorta dohányoznak. A füst egy része lerakódik a falakon, bútorokon, ablaküvegen, függönyökön.

takarítás leszokni a dohányzásról

A füst szagának maradványait pedig muszáj különböző praktikákkal közömbösíteni, mert különben kellemetlenné válik a takarítás leszokni a dohányzásról való tartózkodás.

Azt a helyiséget, ahol dohányoznak, nagyon gyakran kell szellőztetni, akár minden szál cigaretta elszívása után. Fontos, hogy hideg időben csak a dohányzás után kezdjük meg a szellőztetést, különben a beáramló hideg levegő lenyomja a füstöt és két perc múlva már képtelen lesz kiszellőzni a helyiség.

A dohányfüst közömbösítését azzal kezdjük, hogy mindig legyen égő gyertya abban a helyiségben, ahol dohányoznak.

Search Egy nagyszerű ajándék magunknak — leszokni a dohányzásról Számos cikk és tanulmány szól a dohányzás káros hatásairól és következményeiről, és amíg a nemzetközi és a hazai statisztikák riasztó számokat mutatnak a dohányosok számáról és a dohányzás okozta betegségekről, addig nem is lehet elégszer elismételni ezeket az intelmeket.

Ez egy alapvető praktika, ami nagymértékben hozzájárul, hogy kevésbé legyen kellemetlen a a legszebb dohányzó tabletták. A nedvesség megköti a nikotint és füst további alkotóelemeit, amit a magunk javára tudunk fordítani többféle módon is.

Kitehetünk egy nedves szivacsot a helyiségben, ahol dohányzunk, vagy kiakaszthatunk egy tiszta rongyot, melyet előzőleg illóolajos vízben kiöblítettünk.

takarítás leszokni a dohányzásról

Az illóolaj illata nem lényeges, használjunk olyat, ami leginkább közel áll ízlésünkhöz, a lényeg a nedvesség. Ügyeljünk arra, hogy a nedves szivacsot, illetve rongyot egy-két óránként öblítsük át tiszta vízben.

Sokat segíthet az, ha ezeket összegyűjti, és aktívan használja az elhatározása megszilárdítása során és a kísértésekkel való megküzdésben. Ehhez azonban az Ön számára fontos okokat kell megtalálni. Mások nem mondhatják meg Önnek, hogy miért szokjon le a dohányzásról, de Ön összegyűjthet minél több okot, és ezek között mérlegelve kiválaszthatja az Ön számára személy szerint legfontosabbakat. A saját okainak listáját többféle módon is használhatja, válassza ki az alábbi lehetőségek közül az egyiket vagy akár mindegyiket: Készítsen a saját okainak listájáról minél több másolatot, és ezeket helyezze el azokon a helyeken, ahol gyakran megfordul és ahol dohányozni szokott.

Öblítés után tekintsük meg az erre használt vizet, és azonnal látjuk, miért volt erre szükség. Gyakori módja a cigarettafüst közömbösítésének a különböző természetes illatosítók. Ez lehet gyógynövényes vagy virágillatú füstölő, illóolajos párologtató.

takarítás leszokni a dohányzásról

Aki jobban kedveli az előre gyártott, szintetikus légfrissítőket, az nyugodtan használja azokat, bár az imént leírt technológiák sokkal kevésbé károsak az egészségre és kevésbé allergizálóak.

Érdemes tisztában lenni azzal, hogy a dohányfüst közömbösítése nem működik percek alatt, hosszútávon kell erről gondoskodnunk és folyamatosan. Nincs más megoldás, esetleg a dohányzásról való leszokás lehet ennél gyorsabb és valljuk be, egyszerűbb is.

  • Dohányzás - A tüdő állapota leszokás után, Eszköz a tüdő tisztításához a dohányzás után
  • Zihálás a mellkasban leszokott a dohányzásról
  • Egy nagyszerű ajándék magunknak, leszokni a dohányzásró | csillaapartman.hu

Olvassa el is